maandag 11 januari 2010

respect voor Gordon

Ja je leest het Goed ik heb diep respect voor Gordon. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb nog steeds niks met zijn levensstijl, doen en laten en zijn muziek. Wat alleen het mooie is, is dat hij daar schijnbaar zelf ook niet zoveel mee heeft als dat we denken.
Ik heb namelijk net 24 uur met Gordon op tv gekeken en was zeer onder de indruk. Nou vind ik het sowieso een mooi programma omdat het goed de ware aard van de gasten laat zien, maar deze afleveringen vond ik echt mooi. Ik kan hier nu wel alles gaan vertellen, maar ik denk dat je beter de aflevering zelf kan gaan bekijken. Het komt er kort op neer dat hij geen nee kan zeggen en dat op die manier alles wat hij wilt veranderd wordt, zodat het grote publiek het eet als zoete koek en in hapklare brokken.
Ook vertelde hij hoe het is als iedereen wat ze zeggen heeft op elke scheet die je scheet en elke zucht die zucht. Het kan in ieder geval nooit goed zijn en zo wordt iemand dus helemaal kapot gemaakt. Ik zelf doe hier ook vaak aan mee en heb al snel een woordje klaar over dit soort mensen. Maar Gordon heeft mij toch laten beseffen vanavond wat dat met een mens (ja, Gordon is een mens;) kan doen en bij deze wil ik zeggen dat ik ga proberen om niet meer gelijk een woordje klaar te hebben, maar eerst eens 3 keer nadenk voordat ik over iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken wat zeg. En ik kan je vertellen, Gordon is de laatste persoon waaraan ik gedacht zou hebben om me dit te laten beseffen (laat al gelijk zien hoe verkeerd het is om over iemand te oordelen die je totaal niet kent).

Gordon heeft me echt weten te raken, ik denk omdat ik qua persoonlijkheid toch best een beetje om hem lijk (kijk de aflevering maar en de mensen die me kennen weten waarover ik het heb denk ik) en ik op dit moment ook door een kloteperiode ga en daardoor best goed snap waar hij het over heeft.
Bedankt Gordon:)

Ik hoop maar dat dit liet zien wie de echte Gordon is, anders heb ik voor niets deze blog geschreven;)


een dikke knuffel van de broer van het goudgelokte lentekind

1 opmerking:

  1. ik vond het ook een mooie, en idd zowiezo, die 24 uur. ben een beetje fan van wilfried!

    BeantwoordenVerwijderen