woensdag 27 januari 2010

phineas en ferb

vandaag wil ik eens niet ergens op foeteren of ergens van zeggen dat ik het er niet mee eens ben. Nee, vandaag wil ik gewoon even zeggen dat het rekenfilmprogramma Phineas en Ferb echt heet tof is. Wat mij betreft is het de opvolger van spongebob, die kennen we nu namelijk onderhand wel. Pfineas en Ferb is minstens net zo grappig en ook voor grote mensen zoals jij en ik heel leuk om te kijken;)
Het wordt gelukkig al steeds populairder. Ik hoor bijvoorbeeld steeds vaker mensen om mij heen Isabella quoten (de mensen die het programma kennen weten precies welke zin ik bedoel;). Ook heeft de phineas en ferb hyves al ruim 6000 leden (waarvan ik er eentje ben, yes:), wat ook al wat aangeeft.
Voor de mensen die het dus nog niet kennen, schaam je en zet gelijk disney channel of disney xd (voorheen jetix)aan....

Ik kan niet wachten op de eerste phineas en ferb t-shirts in mijn maat, ik wil echt wel met perry op mijn rug lopen en dan de hele tijd vragen waar perry is:P

groetjes van de broer van het goudgelokte lentekind

2 opmerkingen:

  1. hihihi!!!! je hebt helemaal gelijk. en om dan even instijl te blijven: Wat doooooe je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou leuk voor iedereen....................je weet hoe ik erover denk.Maar ja, misschien is het toch niet voor boven de 40?
    En waar gaat het trouwens heen in deze wereld? Zit je zelfs op de HYVES van dit programma, nou, nou

    lieve groeten van mama

    BeantwoordenVerwijderen