zondag 28 maart 2010

Vandaag is dan de grote dag. De dag die de wereld zal doen veranderen. De dag dat er een nieuw tijdperk begint. De dag dat het 10 uur journaal maar over 1 item nieuws brengt. De dag dat Nederland geschokt zal zijn. De dag dat RTL de hoogste kijkcijfers ooit haalt. De dag dat duizenden mensen mij als vriendje willen toevoegen op Hyves...

Haha, ach, het zal allemaal best meevallen als ik op tv kom bij take me out:p Ik houd van aandacht, dat is geen geheim. Ik zou best een bekende Nederlander willen worden, maar laten we niet overdreven doen. Het is take me out maar en geen finale van Idols ofzo...
Ik ben wel benieuwd hoe ik op tv over ga komen. Ach ja, we zullen het vanzelf zien.

Maar alle gekheid verder op een stokje gezet. Ik ben gewoon Daniel; de lieve, gekke, vriendelijke en stiekem af en toe toch best verlegen hippie....


Groetjes van de broer van het goudgelokte lentekind.

2 opmerkingen:

  1. Nouja! Lieten ze niet eens je blog URL zien op tv. Anders had je hier al je fans gehad.

    p.s. Geniale aflevering. Alleen had je niet zo gemeen tegen dat laatste meisje moeten doen :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb je gezien! Ben meteen gaan kijken!.

    Vind het een verschrikkelijk programma, maar vind het wel durf dat je mee hebt gedaan, EN gewoon hebt verteld over je geloof. Wel naar dat ze daarop afknappen. maar ik denk dat er toch geen voor je bij gezeten zou hebben hoor Daniel, ik denk niet dat die meiden jou iets te bieden hebben, behalve hoe ze er misschien uitzien van buiten.

    TOf dat je het gewoon een keer gedaan hebt :)
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen