dinsdag 23 maart 2010

Not so happy meal...

We hebben er allemaal wel eens eentje gehad toen we klein waren. Sommigen van ons zelfs elke week. Misschien zijn er onder jullie nog mensen die stiekem er af en toe nog eentje bestellen. Je kan mij dan alleen niet vertellen dat je het niet voor het speeltje doet:p ik heb het natuurlijk over de happy meal en laat ik daar nou eens iets over gelezen hebben...

Een 62 jarige vrouw uit Amerika heeft namelijk een eigen onderzoek gedaan naar de concervering van verschillende producten. Ze heeft daarbij ook de houdbaarheid van een happy meal getest. En daar komt het grote nieuws om de hoek kijken, een happy meal blijkt na een jaar in een gewone kast gelegen te hebben nog eetbaar te zijn.. de vliegen en insecten wilden er niet bij in de buurt komen... Hoe chemisch wil je je eten hebben, dat is toch gewoon te bizar voor woorden?! Ik heb nooit zo van de mac gehouden en nu nog minder. Doe mij maar lekkere dikke frieten met veel zout en veel mayonaise en niet zo'n minikuipje...

Wat trouwens ook bizar is, wie verzint en durft het nou om een 1 jaar oude happy meal op te eten? Als ik 62 zou zijn, zou ik dat mijn kleinkinderen laten doen:p


Groetjes van de broer van het goudgelokte lentekind

1 opmerking:

  1. interessante observatie wederom, bronsgelokte broer van het goudgelokte lentekind!

    BeantwoordenVerwijderen