dinsdag 16 maart 2010

Ik snap het niet...

Soms (of eigenlijk heel vaak) snap ik de mensheid even niet. Zo de afgelopen week ook weer. Het nieuws over millie volgen de meesten op de voet en het was vandaag dan ook breaking news dat ze dood gevonden was in de tuin van haar buurman.
Nu wil ik niet zeggen dat dit elke dag gebeurt, maar wat maakt het nou dat deze situatie zoveel media-aandacht krijgt waardoor heel nederland het proces volgt. Er zijn zoveel vaker dodelijke slachtoffers en ja, ook jonge slachtoffers.
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat mij dit juist door al die aandacht helemaal niet meer interesseert. Doe mij maar nieuws over Haïti bijvoorbeeld, wat wordt er nou precies met onze miljoenen gedaan? Lijkt me interessanter...

groetjes van de broer van het goudgelokte lentekind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten