maandag 14 december 2009

I'm back

Nou dames en heren daar was ik weer. Er is even radiostilte geweest, maar ga die nu weer verbreken. De reden van mijn afwezigheid is de verhuizing en daarbij ook de verbouwing van het nieuwe huis waar ik in woon... Naast het feit dat ik eventjes geen behoefte had om te bloggen omdat ik andere dingen aan mijn hoofd had, werkte de UPC ook niet echt mee.
Door een fout bij de UPC hebben we een tijdje zonder internet gezeten. Op zo'n moment merk je pas echt hoe afhankelijk we zijn geworden van iets waar je niet eens volledig op kunt vertrouwen. Het ergste is nog dat je niet eens meer normaal voor je school kan werken, omdat ze opdrachten meegeven waarbij ze verwachten dat je altijd maar internet bij de hand hebt..

Daarnaast heb ik ook een iPhone waar heel veel mee kan..... Behalve als je geen internet hebt, want dan blijk je ineens heel wat applicaties te hebben die je niet meer kunt gebruiken...

Laten we dus a.u.b. Zelf blijven nadenken en niet ons vertrouwen leggen in internet, het menselijke brein staat daar namelijk boven;)

en om nog maar even luchtig af te sluiten; hulde aan de man die zo perfect kan gooien dat ie het wereldnieuws haald, zonder zelf beroemd te worden. Oftewel, de man die berlusconi heeft begooid....

Een knuffel van de broer van het goudgelokte lentekind

2 opmerkingen: