zaterdag 26 december 2009

Mislukking

Wat zal de gedachte geweest zijn van de terrorist die heeft geprobeerd om een vliegtuig op te plaatsen gisteren? Ik denk dat ie zich een beetje voelt als Achmed THE dead terrorist, met het verschil dat deze vent nog wel leeft, wat volgens mij alleen nog maar vervelender is want hij gaat nu de bak in inplaats van maagden voor het oprapen te krijgen.

Wat nog erger voor hem is, is dat het wel een kleine ontploffing was, zodat zijn been nu wel flink verbrand is (hij had chemisch spul in een zakje op zijn been, waardoor hij een ontploffing zou kunnen veroorzaken). Ik hoop echt dat de mensen in het vliegtuig het gezien hebben, iets beschamenders zou ik me bijna niet kunnen voorstellen. Ik hoop ook dat ze hem recht in zijn gezicht hebben uitgelachen. Net goed....

Ga voortaan toch iemand anders lastig vallen met je geloof en al helemaal op een andere manier!!!

Groetjes van de broer van het goudgelokte lentekind

1 opmerking:

  1. 'Strijdt tegen hen die niet in God geloven...totdat zij naar vermogen onderdanig de schatting betalen' Koran 2:193

    De grote overeenkomst tussen het christendom en de islam is dat ze denken de waarheid in pacht te hebben, en willen dat iedereen dat heeft.
    Het grote verschil is dat Moslims dat met strijden doen (let op, er staat niets over doden), en christenen doen dat met overhalen.

    BeantwoordenVerwijderen