donderdag 18 februari 2010

Weet je wat ik nou zo graag zou willen doen?
DEMONSTREREN!
Dat lijkt me nou nog eens zo mooi om te doen (Het is überhaubt een schande dat ik dat als hippie nog nooit gedaan heb). Helaas zijn er tegenwoordig veel mensen die er niet zo over denken lijkt het wel. Er zijn zoveel mensen zo individualistisch ingesteld dat wanneer het met hun eigen kleine leventje / wereldje goed gaat, ze het allemaal wel best vinden.

Wilders wordt steeds populairder, ach joh grappig toch?
rookverbod in Horeca? ach, dan gaan we toch braaf buiten staan.
Er wordt een parlementaire enquête gehouden, maar het kabinet heeft lak aan de uitkomst en drukt toch haar eigen wil door? ach, laat dan ook maar zitten.
Er is een moslimpartij in Den Haag die zelfs flyers en posters in het Arabisch voor de gemeenteraadsverkiezingen heeft? ach, Den Haag, daar woon ik niet.
Jan Peter Balkenende speelt weer braaf het schoothondje van de NAVO en komt daardoor afspraken niet na? ach, dat is een te ver van mijn bed show.

Wanneer laten we ons als volk weer eens horen? Wanneer gaan we weer eens met zijn allen de straat op of laten we ons boeien aan een hek, zodat we er niet weg kunnen? Wanneer zijn we weer Nederland en niet een grote brei van verschillende culturen uit verschillende landen?

Wanneer zijn WIJ weer de baas over de regering en zij niet over ons?


groetjes van de broer van het goudgelokte lentekind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten