maandag 23 november 2009

discipline

discipline..................................
een enkel woord, maar oh zo moeilijk in de praktijk te brengen. Discipline is misschien niet altijd leuk en sommigen kotsen er van, maar het is toch echt het eerste onderwerp van mijn blog.
Ik heb namelijk erg veel moeite met discipline (in combinatie met regelmaat en structuur) en daar leidt heel wat onder. Wat school betreft, maar ook wat mijn persoonlijke leven betreft. Met deze blog wil ik dan toch eindelijk na het zo vaak al geprobeerd te hebben een echte start maken met een nieuwe periode in mijn leven waarin discipline een grotere rol speelt dan dat het nu doet. Ik wil namelijk proberen om hoe dan ook elke dag iets nieuws op de blog te zetten. Dit zijn overdenkingen van mij over van alles en nog wat. Ik kan mijn ouders nu al horen zuchten, maar dat doet er niet toe want ik ga toch echt eens goed denken:P
Ik wil natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen mijn blog gaan lezen, dus ik heb mijn hele lijst maar een link gestuurd, ook al kennen ze me al lang niet meer. En als veel mensen het volgen kunnen ze me er ook op wijzen als ik niets heb geblogd en mogen ze me persoonlijk komen halen om me iets te laten typen:P
Deze blog is nogal serieus, saai en 'officieel' maar ik wil mijn overdenkingen op een leuke, misschien soms wat harde, maar vooral maatschappij-kritische manier brengen!
morgen dus de eerste echte toffe blog:) Hope you're gonna like it!

groetjes van daniel a.k.a. de broer van het goudgelokte lentekind (i'll explaine that soon;)

3 opmerkingen:

  1. Zucht........(grapje!!!!!).
    Nou dat belooft wat zeg, ik hoop dat je trouwer bent in het bloggen dan je moeder.
    Ik hou je in de gaten..........
    En ik ben wel benieuwd naar de uitleg van je laatste zin.

    (O ja, en er lIJdt heel wat onder)

    liefs van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Help, een reactie geven, nadat je moeder dat heeft gedaan... wat een zware taak!
    Nou Daniel, ik wil je heel veel succes wensen met deze nieuwe blog. Maak er wat moois van. En ik op mijn beurt zal proberen om de discipline op te brengen elke dag te komen lezen wat jij elke dag hebt geschreven!
    Groetjes, Lianne van Tent
    P.S. Laatste keer was Flevo... kan een stuk erger, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je volgen, maar dan moet je wel regelmatig schrijven he. Anders vergeet ik na een tijdje elke keer te kijken!

    DUS HOP HOP, volgende blog erbij! :D

    xxx
    Nynke.

    BeantwoordenVerwijderen